Az adatszolgáltatásról többféleképpen kaphatunk visszajelzést. Több számlázóprogram is már magában a programban tudatja velünk, hogy sikeres volt-e az adatszolgáltatás, vagy nem sikerült azt elküldeni a NAV felé.
Másik lehetőségünk megtudni, hogy mely számlák elküldése sikeres, az onlineszamla.nav.gov.hu/számlák/adatszolgáltatások és a megfelelő időszak kijelölése után lehet. Itt láthatjuk, hogy mikor lett elküldve sikeresen az adatszolgáltatás és annak kódját is, amire későbbiekben hivatkozni lehet.
A számla beküldésének eredménye háromféle lehet:
- Elfogadó visszaigazolást kapunk, sikeres az adatszolgáltatás, teendőnk nincs.
- Felhívás, un. „warn” üzenet. Ekkor a NAV talált valamilyen tartalmi hibát, amit érdemes ellenőrizni, de ettől függetlenül az adatszolgáltatás teljesült.
- Hibaüzenet. Az adatszolgáltatás nem teljesült, mindenképpen javítani szükséges. A hiba javítására három nap áll rendelkezésre. A hiba javítása után újra meg kell ismételni az adatszolgáltatást, amelyre ismét a fentebb említett üzenetek jöhetnek visszajelzésként.